onsdag 11 augusti 2010

Aahhh.... Fy fan.

Tre dop ! På två veckor!
Det är för mycket för mig.
Kan de sluta producera mer ungar nu....?

Avskyr bilresor, kan inte sova då ju. Och så har man rest ca 100 mil totalt, hit och dit, upp och ner.
Har fortfarande huvudvärk efter alltihopa.



Nej det beror nog snarare på min "stora"syster. Snarare lillsyrra, hon beter sig ju så.

Nu har hon lyckats bli osams med exakt hela familjen.
Jag är arg, Pam är arg, mor och far är redan arga.
Hon attackerade brorsan också, när han väl blir arg så blir han arg. Nu är de också ovänner.
fast jag tror det var kört redan för länge sen, men att de bara har ignorerat varandra och anledningen av vad de nu var osams över.
Hon lyckade nästan bli osams med Kellis också, och Tomas.

har ingen gräns överhuvudtaget.

Har en fruktansvärd huvudvärk. Allt det här spökar i huvudet nästan hela tiden.

Vi rök ihop ganska allvarligt igår.
Längesen jag skrek så fruktansvärt som jag gjorde igår.
Gick inte att överrösta människan, hon vägrade att lyssna på vad jag än sade.

Till slut höll jag käft, men det missförstod hon - även det, och sa att "Ja nu skäms du allt nog, eftersom du har tappat talförmågan, visst är det så?"

Aahhh.... Fy fan.

Nästan hela familjen har ringt idag och syrran har varit dagens rätt.
Jag vill bara ignorera, glömma, gräva ner.
Vill inte ha nånting med det här att göra överhuvudtaget....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar