lördag 21 augusti 2010

Hon flyttar in redan i början av september

Just haft ett långt samtal med brorsan. Den karlen kan tala i evigheter, blir aldrig en tyst sekund.
Nej han undrade vilken kattunge jag var intresserad av.
De hade lagt ut en bild på blocket.
Blev väldigt intresserad av en drypande sötis med snett öra, tyvärr kommer den bli långhårig sa svägerskan. Och jag vill inte ha en till hårboll i mitt liv, det räcker med Lou. (som tur är är hon bosatt långt ifrån mig)

Det här blev mitt andra val, som slog in klorna i mitt hjärta genast.
Plus att alla de andra var för lika min unika Puttie....



Linnie kommer hon få heta.
Hon flyttar in redan i början av september.


Wee

1 kommentar:

  1. Aaaaaw vad söt hon var! Och Linnie, vilket gulligt namn! Antar att du ville matcha det med Puttie;)

    SvaraRadera