tisdag 23 november 2010

Yikes!

Klockan är nu..let's see.. ungefär två, natten mot onsdag.
Är i Bodvill.
Min vanliga hej och godnatt tid är inte förrän om ett par timmar.
Skall försöka sova så fort som möjligt och vrida livstiden tillbaka mot rätt håll.
(Kan man beskriva nånting mer komplecerat? Dumma Nöt)

Som sagt, är i skogarnas öde ö. Kom hit på kvällen.
Suck, många dagar innan jag kan åka hem igen.
Ja.
Skall alltså stanna här ett par dagar för att ta hand om mamma i starten av hennes tid hemma efter knäoperationen.
Ta hand om hennes sysslor och ja, antagligen göra ditt och datt också.
Jag kommer knappast ha skoj, utan jag har redan börjat med utrensningen av smuts och kattskit.

Fy fan.
De har fyra kattungar som lever kattloppan i köket.
2 st är definitivt rumsrena, den tredje är lite si och så med, och den fjärde är hopplös.
Han pissar i tidningsstället och skiter under bordsskänken.
Precis där det är så helvetes tricky att komma åt nånting, hur man än ålar sig under.
Jag har väl inga jävla gorilla armar heller!

Men jag ska knäcka honom.
Började med att skölja ur hela lådan, låta bli att sätta tillbaka lådtaket - för kattungar kan ha problem med det där när de inte förstår vart deras toa är.
Imorrn ska jag städa och skura hela köket. Och sedan...
Mwaha, sedan ska jag sitta i ett hörn och lurpassa på den jäveln och följa varje steg han tar och ta han på bar gärning... Mwaha.
Har omvänt många katter i mitt liv,och han ska inte få komma undan.

Lille far åker imorgon på begravning så då har jag fri pass till att städa hur mycket jag vill och göra så saker "försvinner" utan att han märker.

Hatar att städa när folk är i samma rum, speciellt om människan ska kritisera och anmärka allt jag gör.

Nog talat om städning, älskar tyvärr att prata om det - och tyvärr känner jag ingen som vill dela det intresset med mig heller.
"I feel so alone"


Ska baka imorgon.
Antagligen sockerkaka som vanligt.
Men mor ska visa hur man gör kubb, stavas det så? Jo fan det gör det.
Jag har ingen aning hur man gör kubb, det är ett bakverk som man kan misslyckas med ganska lätt och galant.


Även så ska jag gå på upptäcktsfärd imorgon - vindsäventyr.
Snoka rätt på en liten bordsmöbel som jag kan ha i min hall.
Där på vinden är det bara att gå och plocka på sig något, precis som på en loppmarknad.
Fast på denna loppis behöver jag inte betala.
Är ju bara bråte som ingen behöver eller vill veta av som ligger där uppe.
Ja, och så kommer jag då, som inte tillhör "gruppen ingen" och gräver bland alla möbel högar.


Ack, en toalett kom upp i min skalle nu. Tror jag ska hålla den sällskap.
Godnatt.


Fan vad Meg Ryan är plastic nu för tiden by the way.
Betygsatte en film jag såg idag på tipset nyss, och kom ihåg hur mycket jag störde mig på hennes fejkläppar och tajta fejs skinn.
Hon är dock en av mina favorit skådespelarinnor ändå, missförstå mig ej..
Men, Fy Fan, hon ser grotesk ut.
Det ironiska i filmen var att tydligen spelade hon en "attraktiv kvinna som alla män drömde om och suktade efter"



Haha, ja. . .Smaken är som baken.
Yikes!

3 kommentarer:

  1. Har inte du gorilla armar? Va? det visste jag inte.
    Jag håller tummarna på att du hittar 60 kr denna gång då! Så kan du dela med mig och Angelica när du kommer hem.

    Tack, schysst att låna ut palatset. Vi skippar tånageln, mhm? Synd att du inte kunde dampa, men den dagen kommer, det kan jag lova. Och då kommer det inte var nådigt!

    SvaraRadera
  2. stackare som får slita (håller dock med Joey: om du hittar rikedomar så minns dina arma vänner!)
    Kändes så dumt idag att du åkte iväg precis när vi kom, men får ta igen det när du återkommen (hoppas att du gör det och inte fastnar i en gran)
    Håller helt med om Meg ryan, hon har förstört sig så grymt illa, hon ser läskig ut! Haha, tror jag vet vilken film du menar, där hon skulle vara värsta åtråvärd ungefär. inte för att man ska döma efter utseendet, men när hon frivilligt förstört sig själv sådär, vad kan man annars göra liksom!
    Ha det bra och vänd tillbaka dygnet nu Naths!

    SvaraRadera
  3. Hihi, jag fick lust att sminka mig fullt ut (Med det jag kan med då)

    =)

    SvaraRadera