torsdag 9 december 2010

Inte hungrig ännu, men ett glas mjölk kan jag väl få i mig.


Fått praktik!
Nipanområdet kommer efter följande tisdag bli skinande rent hädanefter.
Städpedanten Nathalie kommer springa omkring med sopar och skurborstar och skryta med sina städförmågor, så jag kanske får in ett vikarejobb senare när jag har visat vad jag går för.
Tydligen så fanns det inga vikarier för den ordinarie städtanten, som för övrigt verkar trevlig, så jag hoppas på att kunna slinka in och tjäna nån peng med tiden. Ja who knows.

Positiv kan man i alla fall vara.
Så jag ska befinna mig i byggnad 2 strax innan 07.00 och jobba till 16.00 från och med tisdag.
Jag fick skjuts upp till Hågesta huset där jag fick nya kläder till praktiken. Jag ska gå omkring i blue wear brallor och huggarskjorta. Perfekt till städ tyckte de. Många fickor ska man ha i kläderna, så...


Nån sömn fick jag inte under natten. Linnie och Donnie sprang omkring i två timmar runt fem tiden nån gång. Minns inte så väl, låg halvt i koma men det var i det komastadiet då man hör allting men ändå kan man inte stiga upp och stoppa oljudet. No rest..
Händer mig varje natt, så jag får helt enkelt stå ut tills kattungarna vuxit upp.

Halv ett ska jag dra ner på stan med Angie och förhoppningsvis Yojo om hon kan.
Jag måste hitta nya kläder inför vintern. Har knappt några tröjor.
Måste även köpa frimärke och rökelser. Smokes måste jag köpa också kom jag just på.

Just ja, måste käka tror jag.
Inte hungrig ännu, men ett glas mjölk kan jag väl få i mig.

2 kommentarer:

  1. Grattis grattis Nöten! Gud vad härligt!!

    SvaraRadera
  2. Grattis igen till praktiken (fattar inte hur jag inte kunde kommentera då jag läste detta tidigare, men antar att jag redan skrivit på FB)

    Men dude, det ni sa var "Det där är INTE hon som spelar Ruby, det ser ut som en gammal kvinna" Ni sa liksom att det var en helt annan skådespelerska, därför behövde jag dissa upp er och bevisa att det VAR hon och att jag hade rätt mwahahah ♥

    SvaraRadera