torsdag 6 januari 2011

Nu ska jag slappa, se film och jag skulle kunna döda för en påse med saltlakrits.


Hemma från Bodvill.
Käkade Ris a la Malta och fixade deras dator.
Så fort man kom hem hade katterna lekt rövare som vanligt. Allt som brukar stå på micron låg lite här o var i lägenheten.. Suck.

Sista jobb dan imorgon för denna vecka.
Slutar helt nästa vecka. Men sen då..?
När jag är färdig med praktiken, ska jag återgå till min slummer?
Gun-britt sa i och för sig att jag kunde ringa Solatum och fråga om vikarieplats.
Jag får göra det då.
Dock så gruvar man sig lite om jag skulle få städ jobb. Får hoppas att det inte är lika överbelastat arbete överallt som det är uppe på Nipanområdet...

Nu ska jag slappa, se film och jag skulle kunna döda för en påse med saltlakrits.

1 kommentar:

  1. Hoppas att de kanske har lite lättare arbete på Solatum då så att det inte blir för mycket :)
    Fasen vad gott med ris ala malta, och FASEN vad gott med saltlakrits...*drools*

    SvaraRadera