lördag 11 juni 2011

Så vi får helt enkelt se hur dansen steppar sig.


Arbetslös efter en hel del tid av städarbete hela våren. Har ju blivit lovad av min personliga spådam att jag ska få jobb i sommar, men det har jag inte märkt något av ännu.


Varmt som i helvetes ugnar de senaste dagarna. Min lilla bordsfläkt går på högvarv hela dagarna. Undrar hur härlig elräkningen blir sedan.

Sett filmen Empire of the Sun idag. Jäklar vilken bra barnskådis Christian Bale var. Makalös! Grät en skvätt här och där. Såklart.

Har blivit bjuden upp till Piteå i sommar. Ska få en bussbiljett i present av Kathleen, och biljetten hem blir en julklapp. Finaste present man kan få :)
Får väl bara se om jag kan åka nån dag då. Om jag jobbar eller ej.
Längtar även till när Pamela och hela familjen kommer upp hit. Hoppas verkligen att det blir av.

Lite ledsen, eftersom Josef ska flytta på tisdag för att jobba. Kommer inte tillbaka förrän om två månader. Vet fortfarande inte vilken jävla stad han ska dra till. Han säger hela tiden att jag måste komma och hälsa på, men det blir ju helsikes lätt när man vet inte var man ska åka, eller hur..?
Han sa ju att han kommer och hälsar på här hemma nångång, när han väl kan komma ifrån.


Så vi får helt enkelt se hur dansen steppar sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar