tisdag 12 juli 2011

Skulle sitta fint med en Franks nu.

Sommaren har hittills varit händelsefull. Vädret har ju varit lite si så där, men roliga stunder har det varit.
Hälsade på Pamms med familj förra veckan, för att skjutsa upp flickorna till sina morföräldrar.
De ska dra till Pite om några dar. Hade gärna velat följa med men jag ska ju ha annat roligt för mig! I helgen ska jag ut och campa i Resele av alla ställen med Lis, Ang och Jo. Sun kunde inte följa av rimliga skäl.
Men jag ska försöka åka upp till Pite och hälsa på syrran nån annan gång i sommar.
Vet ju inte riktigt när. Om jag ska försöka klämma in det mellan tältningen och laxis.
Laxfestivalen är nåt jag har längtat efter att gå på hur länge som helt. Planerat att gå dit de senaste 3 åren men har ju inte blivit av eftersom man har befunnit sig i Polen och på en massa dop osv varje sommar.

Just nu blir avloppet äntligen fixat, värsta jag vet är när man inte kan använda toa och dusch hur man vill. Avskyr dessa dåliga rör och avloppssystem de har här på bostället.

Skulle sitta fint med en Franks nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar