onsdag 19 maj 2010

Ett måste för er alla att se med egna ögon.

Har så fruktansvärt tråkigt dessa dagar.
Ingenting att göra, känner mig så.... överflödig.
Enda jag gör är att se film, lite bok malning, klippt ett får.
Tog in hästarna fick jag göra till och med en gång.
Men brorsan gör allt annat, jag hinner inte nånting före han.
Visst, jag låter honom göra det han vill göra.
Han får ju ändå lön för mödan, jag får inget betalt överhuvudtaget...

Tråkigt väder är det med.
Molnigt hela dagen. Igår tittade solen fram ett par minuter i alla fall.

Men imorgon blir det nog roligt.
Jag, mor, Tess och Angie ska på bio i Härnösand och se En Galen Natt.
Typiskt att behöva åka ända dit, men Solle bion är stängd.

På tal om bio.
Såg en underbar film igår.



Det är en kortfilm, ca natha 40 min.
En rolig, underbar och otroligt annorlunda musikal.
Längesen jag såg något så klockrent som den.
Ett måste för er alla att se med egna ögon.

Men nu ska jag tråka vidare med favoriten Mr Cage.
Skall se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar