måndag 3 maj 2010

Ropa inte helvete förrän hästarna är på loftet

YES YES ! Yeees!

*jag sjunger*

" Weehoooooooooooooooooooooo!" *Da dam daradaradam dam dam da "Wehoooooooooooooooooooooooooooooo!" *Dam dam da dara dam dam da raaaa!
(2x) "I'll get my money sooooon.....
I'll get my apartment soon....
My bad luck has changed... My bad luck haaaaaaas....... changed...
Yeah. Weeeeeeeeeeeeeehooooooooooooooooooo! "

Det var dagens improviserade coverlåt för idag.


Har i alla fall fått mitt bidrag godkänt idag.
Och kan börja söka lägenhet på onsdag.

Är så lycklig att jag kan gråta.
Har kämpat så länge nu, accepterade nästan mitt öde där ett tag, men så vände allting idag.

Satt och talade med min handläggare och det såg inte ljust ut, sen frågade jag mer angående bidragen.
Och det var jävla tur det - för annars hade hon inte gått och hämtat själva lagboken för ungdomsbidrag och sett att jag har full rätt till ekonomiskt bistånd.
Stod ju klart och tydligt hur jävla fullkomligt helvetes stor rätt jag hade !
Ha haaaaaaaaa!



I'm dancing, I'm singing, I'm screming. Hey!


Ok.
Har nu tänkt länge och väl angående den där jätte stora ettan som Norell tanten pratade om.
Tror jag ska gå dit på onsdag och fråga lite mer.
Fick inte så stor info om allting när jag var där sist, jag frågade ju bara lite så där by the way.... liksom.
Jag tänkte att det inte var nån idé med tanke på att inga pengar har, men nu så är det verkligen tvärt om.
Eller ja, snart.
Ropa inte helvete förrän hästarna är på loftet....

1 kommentar:

  1. AWESOME AWESOME AWESOME AWESOME!
    Doing the AWESOME-NATHALIE dance!
    YAYAYAYAYAYAYAY!
    inte en dag för sent!
    Kom hit på onsdag vettjag, vill ju snacka med dig och höra hur äkta lycka låter haha:P

    SvaraRadera