måndag 19 oktober 2009

Tänk om snön vore svart

Svårt att befinna sig på samma ställe i en vecka i sträck.
Jag pallar inte sånt, eller jo.
Jag gör det om man trivs på det ställe man har satt sitt arsle i.
Just nu kliar det i fingrarna och benen att bara rycka upp dörren och sticka härifrån.

Ha ha, det låter som om jag vore insatt i ett fängelse.
Mja, det är jag väl på sätt och vis.

Nej nu ska jag sluta och låta som en tonårsfjortis eller diverse.
Skrattretande alltihop.
Nej jag har dock fått inspiration till skratt den senaste tiden.
Tur att datorer existerar annars skulle jag inte ha fixat de senaste dagarna.

Är riktigt insatt att kriga som Vamp, och bygga städer i Evony just nu.
Riktigt roligt, så länge man inte förlorar attacker från alla håll.

Snöat ett bra lager nu här ute i bushen.
Vintern har kommit.
Depressionernas tid.
Den vita färgens tid.
Usch.
Tänk om snön vore svart.
Skulle vara underbart.
Visserligen kan jag ju strö sot eller liknande omkring i snön men med tiden blir det bara grått.
Trist med grått.

Angel freak är jag också just nu.
Underbart att se om alla säsonger igen. Det var ju några år sedan.
Föredrar Angel framför Buffy.
Angel har så mycket mer...
För där finns ju snyggare karaktärer.
Plus att Angel finns med, permanent.
Bara det är ju lycka.
Nu ska jag göra er en tjänst och sluta låta som en nörd.

Imorrn får jag besök.
Stadsbesök minsann. Var på tiden.

Ah, i helgen skall det bli roligt det med.
Tjejfest! Det var längesen.
Skall bli innerligt skoj.
No boys allowed.

Häh!
Försöker bygga en akademi men datorn insisterar på att hänga sig varenda gång.
För många järn i elden antar jag.

Nej nu skall jag tillåta mig själv att få lite värdighet och sluta bete mig som om jag vore en datanörd, och det är jag ej och kommer aldrig att bli.

1 kommentar:

  1. Ooh, kanske vi borde göra det till vårt livsverk att strö sot över HELA Sverige? Då skulle det bli en fin och mörk vinter! Plus att vi håller oss sysselsatta ett bra tag ;)

    Tror allt att du är en liten datanörd innerst inne faktiskt;)

    Jag är inbiten Buffy nörd, men gillar Angel nästan lika mycket ^.^

    Geek alert

    syns snart! kram

    SvaraRadera