onsdag 28 oktober 2009

Livet är en fest

Updates från senast.

Vrickade foten i förregår.
Folk tror jag är konstig.
Borde väl ha gjort det i fredags.
Tjejfest och allt.
(Var inte så full som man kan tro att jag brukar vara.
Skötte mig som jag vore skötsammare än en fulltime nykterist.)
Helkul hela helgen måste jag btw tillägga.

Nej men så fort man kommer hem från fest, skratt och tårar så halkar man ute på gräsmattan med foppatofflorna på.
Jag kom, jag halkade, jag skrek.
Foten knäcktes till, framåt. Hörde tillochmed knaket.
Skrek i en kvart, svor i en dag.
Har inte lika ont just nu, men jag kan inte gå riktigt.
Mamma lägger om bandaget åt mig varje dag, det blir bättre om någon annan gör det där.
Får bättre stöd då.
Skuttar och haltar omkring.
Sjukskriven är jag ej, måste jobba ändå serru.

Livet är en fest.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar