onsdag 25 november 2009

Det har varit hektiska dagar nu.

Nu har det hänt grejer dessa senaste dagar.
Var hos klanen i helgen.
Det vanliga schemat; skratt, film, prat, mer film.
Något som blev utöver det vanliga var att jag cuttade håret, så nu är det snaggat som fan.
Mitt hår var ju redan lost to the hairheaven - slitet som bara den. Ingen räddning.



Känns fortfarande skumt när jag drar handen över huvudet, inte samma känsla direkt.
Så nu springer jag omkring med en svart sjal lindad runt huvudet, det är ju lite kyligt om skallen.
Även inomhus.


Igår tog vi hem fåren från betet.
Snacka om att mardrömmen har startat ute i stallet.
De skriker som fan, hela tiden. De äter ju upp maten på ett par sekunder.
Spelar ingen roll hur mycket jag än ger dem.
Men...som jag alltid har sett till så har jag hörlurarna på och volymen är på sitt maximum.


Skall nu äntligen ta det lugnt, se film och slappna av.

Det har varit hektiska dagar nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar