torsdag 19 november 2009

Jävlar, tänk om man hade så långt hår...?

Bye Die, Bye Die.
Är lite inne på Pain just nu. Underbara texter det där... Peter Tägtgren är en lyckad människa.

Min sinnesbalans är ur funktion, skakar och grubblar som aldrig förr.

Också fått konstiga ideér.

Vill raka av mig håret efter jul.
Håret är ju sjukt slitet och ingen frisör kan ju fixa detta korpbo.
Lika bra att raka av allt och låta det växa ut igen.
Skall bli intressant att ha kort hår igen, inte haft det sen jag var 7 år eller nåt.

Ja, fast man vet aldrig med mig.
Jag kan ju ändra mig 5 ggr om innan stunden är inne.



Jävlar, tänk om man hade så där långt hår...?

1 kommentar:

  1. Ooh, Pain har många bra låtar : )


    coolt att hacka av dig håret, skulle säkert bli awesome..men kallt;P

    SvaraRadera