måndag 16 november 2009

När jag får tid ska jag kolla upp det där.

Fan att det ska regna hela tiden.
Hel virrigt väder nuförtiden.
Redan mitten av november, och detta kallar jag inte vinter!
Skulle ju faktiskt föredra vintern.

Är så grinig nuförtiden.
Retar upp mig på vad som helst.
Varit rökfri de senaste två dagarna.
Knaprat på nikotintugummin, fy fan.
De hjälper inte alls!
Jo, de hjälper en halvtimme, sedan måste man ta ett nytt på en gång.
Nej, men det är ju känslan av att ha nåt i handen och själva smaken och så självklart röken av en cigg som stillar ens sinne.
Likadant som för en snusare.
Det hjälper väl inte dem att sluta bara för att de har nåt substitut under läppen.
De vill ju ha den där äckliga smörjan med den snuskiga smaken i käften.

Har hört av en god vän att det finns jobb på sjukhuset.
När jag får tid ska jag kolla upp det där.
Detta är även ett direkt råd till en annan god vän till mig.
Jag ger mer info när jag kan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar