torsdag 12 november 2009

Det kan vara åldern som spökar

Alla verkar bli dåliga nuförtiden.

Azza har slutat äta.
Ibland kan hon inte ha rört matskålen på en hel dag.
Men om jag gosar med henne riktigt mycket så kan hon nappa åt sig ett par kulor som hon då tuggar på.

Jag misstänker att hon är deprimerad.
Jag har ju inte tid att gulla med henne hela tiden denna vecka eftersom jag har så mycket att göra när pappa är utanför stan och jobbar i skogen hela dagarna, och då har jag tillagda uppgifter.
Mamma och Frasse är även bortresta så det kan vara det också. Dock så ser jag aldrig mamma klappa hennes så ofta ändå. Nåja.

Men det kan vara åldern som spökar. Hon är ju snart 12 år den lilla hunden.

Gjorde en header till hennes ära, hon är ju en sådan vacker hund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar